2012. október 17., szerda

A bosszú nem, de a csicseriborsó az enyém!

Na mit csinál Zsuzsika, ha végre egy szabadnapja? Szépirodalmat olvas, végre rendet tesz a blogján (képtelen vagyok rászánni magam, hogy katalogizáljam a bejegyzéseket, egyszerűen nem megy..)? Dehogyis, agyatlan amerikai akciófilmet néz. Sőt, rosszabb: képregényfilmet. Miért? Mit tudom én, ehhez volt kedvem.
A film a Bosszúállók volt, a róla írt kritikámat elolvashatjátok ITT (na igen, nagyon belejöttem a blogolásba, a gasztronómia mellett másik szenvedélyemnek, a kultúrának is szenteltem egy blogot kedvenc húgommal közösen.). 
Szóval moziztam (ha már van házimozi, használjuk ki, nem igaz?), de természetesen valami nasit is kellett kerítenem hozzá. Nem volt nehéz, ugyanis szembejött velem EZ a recept, és azonnal tudtam, hogy ez most nekem kell! 

Csicseri snack
Hozzávalók:
- 1 tk étolaj
- 1 tk őrölt chili
- 1 üveg (40 dkg) csicseriborsó
- tengeri só 
Rém bonyolult a művelet.
A csicseriborsót leszűrjük és megszárítjuk (nem kell túlzásba vinni, elég ha papírtörlővel egyszer-kétszer felitatjuk). Az olajat és a chilit egy tálban összekeverjük. A csicseriborsót beleöntjük és megrázogatjuk úgy, hogy a chilis olaj az egészet befedje (magyarul edényrázogatási tevékenységet folytatunk). Sütőpapírral bélelt tepsibe borítjuk és kb. 30 perc alatt megsütjük 180 fokon.
Ha készen van, a tepsiben megsózzuk, egy kicsit kihűtjük, kerítünk egy tálkát és behamizzuk. 
Ennyi. 
Ki mondta, hogy csak pattogatott kukoricát lehet enni mozizás alatt? Ez finomabb és egészségesebb. Próbáljátok ki!
Jó étvágyat!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése