2013. március 26., kedd

Mézes-tefjölös pohárkrém

Már régen megvettem Varga Gábor Desszert szerelem című könyvét, de olyan jól sikerült elraknom, hogy csak múlt héten találtam meg (természetesen teljesen mást kerestem, de ez így szokott lenni..). Azonnal betelepültem egy fotelbe, és végiglapoztam a könyvet. Nagyon tetszett, mert könnyen elkészíthető, mégis látványos, különleges finomságokat tartalmaz, fázisfotókkal, amelyek a hozzám hasonló kezdőknek nagy segítséget jelentenek a konyhai botladozások közepette.
Sok nasi fog készülni a könyvből az biztos, azonban egy receptbe azonnal beleszerettem, és  muszáj volt azonnal elkészítenem. Néhány perc "munka", egy éjszakai hűtés, és már falatozhattam is. Hihetetlen, hogy milyen finomságokat lehet készíteni teljesen hétköznapi hozzávalókból, nézzétek csak:

Mézes-tejfölös pohárkrém
Hozzávalók:
- 1 nagy doboz tejföl
- 3 ek méz
- egy doboz őszibarackbefőtt (bármilyen gyümölcsöt lehet használni)
- fél csomag vajas keksz darabokra törve
Elkészítés
Miután rákészültünk az előttünk álló kihívásokra, elkeverjük a mézet a tejföllel. Előkapunk néhány poharat vagy bögrét, és szorgalmasan rétegezni kezdünk: mézes tejföl, keksz, gyümölcs, amíg kitart a pohár.
És ennyi! Éjszakára hűtőbe tesszük kis poharainkat, majd másnap reggel bekanalazzuk a finom nasit.
Jó étvágyat!



 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése