2013. június 15., szombat

Fahéjas jeges kávé

Bár az árvízhelyzet rendeződni látszik, azért még mindig felér egy kalanddal Tatabányáról Pestre és vissza eljutni vonattal. Teljesen lefáradtam a közlekedési nehézségek leküzdése közben, ezért amikor végre hazaértem, gyorsan valami hűsítő ital után néztem. Mivel kávéhiányban is szenvedtem (igen, sajnos visszaszoktam..), ezért gyorsan eldőlt, hogy jeges kávé fog készülni. Már csak egy recept hiányzott, amit percek alatt megtaláltam a Nők Lapja Konyhában. Villámgyorsan megvan, finom, különleges, és persze jéghideg. Csak gyorsan fogy..

Fahéjas jeges kávé

Hozzávalók egy bögréhez:
- 2 adag eszpresszó
- 2 tk cukor (ízlés szerint, én természetesen édesen szeretem, vagyis dupláztam az adagot)
- 2 dl hideg tej
- 1 tk őrölt fahéj
- jégkocka
Elkészítés
Irtó bonyolult. A kávét bögrébe öntjük. Megcukrozzuk, hozzáöntjük a tejet, elkeverjük, a tetejét megszórjuk fahéjjal. Már csak bele kell tenni a jégkockát, és máris készen van a frissítő nedű!




 





2 megjegyzés: