2014. április 26., szombat

Fahéjgolyó

Nem kevés sütivel készültem a húsvétra, mégis már keddre elpárologtak. Ráadásul vesztemre megnéztem a James Bond sorozat leggyengébb darabját, ami nagyon roncsolta az idegeimet, a konyhába menekültem a stressz elől (mindig be szokott jönni). Viszont már késő volt, annyira nem volt kedvem pacsmagolni, gyorsan eljutottam odáig, hogy valami gyors, sütés nélküli édességet kellene készíteni. Erre eszembe jutott, hogy nemrégen láttam a facebook-on egy zseniálisan jó és egyszerű fahéjgolyó receptet, gyorsan megkerestem, és néhány perc alatt összedobtam. Alig győztem kivárni, hogy elkészüljön, minőség ellenőrzés közben már vészesen elkezdtek fogyadozni a golyócskák, a készlet sajnos nem sokáig tartott ki:-)

Fahéjgolyó

Hozzávalók:
- 20 dkg darált keksz
- 2 tubus sűrített tej
- 6 dkg kakaópor
- 4 tk őrölt fahéj
A hempergetéshez:
- fahéjas porcukor
Elkészítés:
Nagyon egyszerű és gyorsan elkészíthető finomság, essünk is neki:
Egy nagy tálba tesszük a darált kekszet, a kakaóport, a fahéjat, a sűrített tejet, és összegyúrjuk.
Kis golyókat formázunk belőle, fahéjas porcukorban meghempergetjük őket, és már készen is vagyunk, kezdődhet a habzsolás! Durván jó!!
Jó étvágyat!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése