2014. július 5., szombat

Házi tejszínes csokipuding málnával

Nem tudtam  - igaz, nem is akartam - ellenállni egy gyönyörű tálcányi málnának a zöldségesnél, boldogan indultam haza a zsákmánnyal, már csak azt kellett kitalálnom, hogyan fogom betenni a pocakba. Lelki szemeim előtt megjelent egy csésze csokipuding, a tetején szép málna szemekkel, erről eszembe jutott, hogy láttam egy hasonló receptet a Vidék íze c. lapban. Mivel láttam, hogy rém egyszerű desszertet sikerült találnom, ezért gyorsan neki is álltam. Hamar megvan, és isteni finom!

Házi tejszínes csokipuding málnával
Hozzávalók:
- 2 dl tejszín
- 4 dl tej
- 10 dkg étcsoki
- 1 ek kakaópor
- 5 dkg cukor
- 2 ek keményítő
- 1 tk instant kávé
- 1 kis doboz málna
Elkészítés:
Egy kis tálban csomómentesre keverünk 1 dl tejet 1 ek kakaóval, két ek keményítővel és 5 dk cukorral. A többi tejet felforraljuk egy dl tejszínnel. Ha már forr, hozzáöntjük a kakaós keveréket, egy-két perc alatt összefőzzük. Levesszük a tűzről, hozzákeverjük az instant kávét. A csokit apróra vágjuk, a felét hozzákeverjük a pudinghoz. Szétosztjuk négy pohárba. Egy éjszakára mehet a hűtőbe.
Másnap reggel 1 dl tejszínt felforrósítunk, felolvasztjuk benne a maradék étcsokit, és a pudingok tetejére öntjük. Jól megpúpozzuk málnával a finomságot, és már habzsolhatunk is!

Jó étvágyat!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése