2014. augusztus 14., csütörtök

Díjat kaptam!


Nagy örömömre ismét egy újabb díj landolt a postaládámban. Igaz, kicsit belterjes módon került hozzám, hiszen a filmblogról tisztelt meg egy kolléga vele, de ettől még jól esik. Bár sajnos egyre kevesebb időm van a gasztroblogra (elsősorban a filmbloggal töltöm  a szabadidőmet), de azért igyekszem megosztani az olvasókkal azokat a finomságokat, amelyekkel elárasztom a családot.

Négy alapszabálya van a díjnak:
- pár szóban köszönetet mondani annak a blognak, akitől az elismerést kaptuk (pipa)
- válaszolni a 4 db feltett kérdésre
- 4 random tényt írni magunkról
- 11 blognak továbbküldeni a díjat, és erről a főszerkesztőt értesíteni (mivel vándordíjról van szó, már mindenki megkapta, akinek szántam volna, tehát ettől az előírástól kivételesen eltekintenék).

4 random tény magamról:
- tökéletesen elkényeztettem a kutyusomat
- sokáig festett szőke voltam, mostanában tértem vissza eredeti barna hajszínemhez
- van otthon egy kis Oscar-szobrom (apukám hozta nekem Amerikából, bár akkor még nem tudta, hogy  egyszer lesz valami halvány közöm a filmes világhoz)
- Neil Gaiman a kedvenc íróm

A 4 db feltett kérdésre adott válasz:

1. Hogy látod/látjátok a hazai blogolás jelenlegi helyzetét és jövőképét?
Véleményem szerint jelenleg túlságosan sok blog van a "piacon", de éppen ezért egy idő után  a mennyiség át fog csapni minőségbe, vagyis minden területen azok az oldalak maradnak fenn, amelyeket a nézők kedvelnek és olvasnak, ehhez pedig hozni kell egy bizonyos színvonalat, hosszú távon csak ezzel érhető el siker. Szerintem még csak most kezdjük megismerni a blogokban rejlő lehetőségeket, a következő évek még mindenképpen erről a műfajról fognak szólni az online térben.

2. Ha egyetlen filmet vagy sorozatot kéne mondanod/mondanotok, amit a memóriád/memóriátok törlésével egyszer újranézhetnél / újranézhetnétek, melyik lenne az?
Sorozat: Sherlock 
Film: Keresztapa

3. Hetente mennyi időt szánsz /szántok a blogodra/blogotokra?
A gasztroblogra minimálisat (lefényképez, receptet beír, ha eszébe jut, megoszt), a filmblogra amennyit csak lehet:-)

4. Mi volt az első reakciód/reakciótok, amikor szembesültél/szembesültetek ezzel a "díjjal"?
Atyaég, ma sem néztem rá a gasztoblogra!:-)

Még egyszer köszönöm a díjat!





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése