2014. október 25., szombat

Nutellás banánkrém


Mint mindenki, péntek estére már én is halál fáradt szoktam már lenni, de nasi nélkül nincs hétvége, így valami nagyon gyorsan összedobható finomságot kerestem. Meg is találtam nagyon gyorsan Vörös kaktusznál, pár perc alatt mennyei desszertet varázsoltam a (sajnos csak másnapi) asztalra. 

Nutellás banánkrém


Hozzávalók:
- 5 banán
- 6 kiskanál joghurt
- 6 púpos evőkanál nutella
- vajas keksz
- mogyoró
Elkészítés:
Egy kisebb tálban elkeverjük a nutellát a joghurttal.
Előkapjuk a turmixgépet, belekarikázzuk a banánokat, beleöntjük a nutellás krémet, és nemes egyszerűséggel elindítjuk a gépet. Ha készen van a turmixolás, kis poharakat vagy tálkákat kerítünk, az aljára belemorzsolunk egy kevés vajas kekszet, rákanalazzuk a krémet, a tetejét megszórjuk durvára vágott mogyoróval. És ennyi volt, már csak annyi a dolgunk, hogy egy éjszakára a hűtőbe tesszük a finomságokat, másnap pedig szépen behabzsoljuk az egészet.

Jó étvágyat!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése