2015. április 18., szombat

Ananászos - mentás turmix



Megjött a kedvem a gyümölcsturmixokhoz, miután sikeresen túléltem az első alkalmat, és rájöttem, hogy ez a műfaj a ronda, de finom kategória, nekiálltam kísérletezni. Az Ízek és érzések című újságban találkoztam az ananász-menta párosítással, és nagyon kíváncsi lettem, vajon milyen lehet ez az íz. Mivel nagyon szép mentát láttam a Sparban, tudtam, eljött az ideje a kipróbálásnak. Nos, nem csalódtam, még mindig iszonyatosan rondán néz ki a turmix, de finom lett!

Ananászos-mentás turmix

Hozzávalók:
- 1 kis doboz konzerv ananász
- 1 banán
- 1 csokor menta
- víz
Elkészítés:
Előkapjuk a turmixgépet, belekarikázzuk a banánt, beletesszük a felkockázott ananászt és apróra vágott mentát. Annyi vizet öntünk hozzá, hogy 1 litert kapjunk. Már csak annyi a dolgunk, hogy nagy bátran megnyomjuk a turmixgép indítógombját. Összeturmixoljuk, becsukjuk a szemünket és lassan elhörpintjük.  Reggelire/vacsorára vagy csak úgy.


Jó étvágyat!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése