2015. április 29., szerda

Erdei vegyes gyümölcs smoothie



Egy konyhai malőrnek köszönhetően született meg ez a smoothie. Úgy terveztem, hogy túrógombócot készítek erdei gyümölcs mártással, ámde átok ül rajtam, képtelen vagyok kivitelezni ezt a finomságot, hiába a jobbnál jobb receptek, nekem bizony mindig szétfőnek a gombócok a vízben. Most is ez történt, így némi szentségelés után kénytelen voltam belenyugodni, hogy ugrott az ebéd (tele van a mélyhűtő lefagyasztott finomságokkal, nem haltam éhen, nem kell aggódni). Viszont már felolvasztottam a mirelit erdei gyümölcs mix-et, kezdenem kellett vele valamit. A kudarc elvette a kedvem a konyhai tüsténkedéstől, ezért némi hezitálás után úgy döntöttem, smoothie lesz a gyümik sorsa, mert az egészséges és pillanatok alatt készen van. Viharsebesen megtaláltam a neten a megfelelő receptet,  Kb. két perc alatt elkészült, és nagyon finom!

Erdei vegyes gyümölcsös smoothie

Hozzávalók:
- 25 dkg erdei gyümölcs mis
- 3,5 dl tej
- 1 ek méz
- egy kupak citromlé
Elkészítés:
Egy nagyobb tálba borítjuk a gyümölcsöket, botmixert ragadunk és egyneművé pépestjük őket. Hozzáadjuk a tejet, a mézet és a citromlevet, pohárba öntjük és már ihatjuk is az egészséges gyümölcsturmix-ot.

Jó étvágyat!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése