2015. április 10., péntek

Kivis-banános-gyömbéres zöld turmix




Tudom én az eszemmel, hogy reggelire a legjobb egy jó kis gyümölcsturmix, csak az a baj, hogy én a szemmel is eszem, és ezek a turmixok valami rettenetesen néznek ki. Már jó ideje tervezem, hogy egyszer most már végre kipróbálok egy ilyen egészséges italt, és amikor megláttam az Ízek és érzések című újságban (mindenkinek ajánlom, akinek az egészséges táplálkozás a szívügye, zseniálisan jó kiadvány!) a kivi-banán kombót, tudtam, hogy ezzel fogom kezdeni az ismerkedést a műfajjal. Viszont iszonyatosan nézett ki a képen a turmix, olyannyira, hogy 2 teljes hónapon át beszéltem a fejemmel, hogy most már tényleg neki kellene állni elkészíteni. Aztán ma a Sparban vásárolgatva gyönyörű kivit, banánt és spenótot találtam, erre azonnal eszembe jutott ez a recept. Úgy döntöttem, most vagy soha, megvettem minden hozzávalót, amint hazaértem, kipakoltam mindent a konyhapultra, felvagdostam a hozzávalókat, mindent behalmoztam a turmixgépbe, nagy bátran megnyomtam a gombot - és majdnem elsírtam magam a végeredményt látva. Pontosan olyan borzalmasan nézett ki a lötty, mint az újságban a fotón. Most már nem fogom kiborítani, ha már eddig eljutottam, tehát szem becsuk, mély levegőt vesz - és elámul azon, hogy milyen finom! Megjött a kedvem a kísérletezéshez!

Kivis-banános-gyömbéres zöld turmix


Hozzávalók 1 literhez:
- 6 kivi, meghámozva és kockákra vágva
- 2 banán, felkarikázva
- 1 tk őrölt gyömbér
- 10 dkg spenót
Elkészítés:
Iszonyatosan bonyolult elkészíteni ezt a finomságot. A kivit, a banánt és a reszelt gyömbért a turmixgépbe halmozzuk, egy kevés vízzel előturmixoljuk.
A spenót is beletesszük, a vízzel 1 literre kiegészítve simára turmixoljuk.
És ennyi. És finom.


Jó étvágyat!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése