2015. április 15., szerda

Paleo fudge



Avagy lánykori nevén tejkaramella. Nem igazán vagyok a paleo konyha szerelmese, nekem valamiért nem nagyon jönnek be a műfajhoz kapcsolódó receptek, de azért, ha látok egy érdekes finomságot, nem szoktam habozni kipróbálni. Most is ez történt, a neten szembejött velem ez a leírás, és, amikor megláttam a fotókat, tudtam, csak idő kérdése, mikor fogom elkészíteni. Most jött el ez a perc, ugyanis szokás szerint kitört rajtam a csokoholizmus, viszont ezúttal nem volt sok kedvem a konyhában tüsténkedni, így egy pár perc alatt elkészíthető finomságban gondolkodtam. Amikor ráesett a tekintetem a nagy doboz kókuszolajra, azonnal eszembe jutott ez a recept, már kerestem is elő, és álltam neki a roppant bonyolult elkészítésnek. Nem csalódtam, hamar megvan, az ízét még szokni kell, de legalább igazi büntetlen élvezet!

Paleo fudge

Hozzávalók:
- 1/2 csésze kókuszolaj
- 1/2 csésze kakaópor
- 1/2 csésze (mandula)vaj
- 1/4 csésze méz (vagy juharszirup, kinek mi tetszik)
- 1 tk vaníliakivonat
Elkészítés:
A kókuszolajat meglangyosítjuk a mikróban, beletesszük egy nagy tálba, majd sorban egymás után hozzáadjuk a többi hozzávalót is, és kézi habverővel jól összekeverjük (természetesen lehet turmixgépet vagy botmixert is használni).
Kedvünk szerinti formába önthetjük a csokiságot (mini muffin forma, szilikon csokiforma, jégkockakészítő edény stb.) Én a lehető legegyszerűbb megoldást választottam, és beleöntettem egy sütőpapírral bélelt tepsibe. Egy éjszakára mehet a hűtőbe, másnap szeleteljük és habzsoljuk! 

Jó étvágyat!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése