2015. április 20., hétfő

Spenótos banán smoothie



Igen gyorsan beleszerettem a zöldségturmix-ok műfajába. Nem kicsit mosolyogtam azon, hogy amikor láttam, hogy néhány banán már az utolsókat rúgja a hűtőben, nem egy süti volt az első gondolatom, hanem az, hogy van-e hozzá valami, amivel összeturmixolhatnám, hogy adott legyen az egészséges reggeli/vacsora. Reáesett a tekintetem egy doboz spenótra, és már kerestem is rá a neten a banán-spenót smoothie receptekre (annyira még nem vagyok otthon a műfajban, hogy fejből rögtönözzek, még nagyon az alapoknál tartok, kell a sorvezető). Viharos sebességgel rá is leltem a Nosaltyn erre a receptre, nem is filózgattam sokat, álltam is neki a turmixolásnak.  Másodperceken belül elkészül és isteni finom!

Spenótos banán smoothie


Hozzávalók:
- 10 dkg spenót
- 3 db banán
- 6 dl (mandula) tej
- 1,5 dl víz
- 1,5 tk fahéj
- 1,5 tk méz
Elkészítés:
Előkapjuk kedvenc turmixgépünket. Belekarikázzuk a banánt. A spenótot megmossuk, belegyömöszöljük a gépbe. Hozzáadjuk a tejet, a vizet, a fahéjat és a mézet. Már csak annyi a dolgunk, hogy megnyomjuk a gombot és békésen malmozzuk, amíg a gép elkészíti a finom reggelinket/vacsoránkat.

Jó étvágyat!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése