2015. április 8., szerda

Vaníliás-zöldcitromos joghurthab



Amikor átlapoztam a BBC Good Food magazint, azonnal megakadt a szemem ezen a zöldcitromos joghurthab recepten, biztos voltam benne, hogy záros határidőn belül el fogom készíteni. Aztán el is felejtettem gyorsan (mindig ez van, folyton elcsábulok újabb finomságokra a tervezetthez képest), ám amikor megláttam a Spar-ban egy helyre kis zöldcitromlé dobozt, azonnal eszembe jutott, és amint hazaértem, kábé 2 perc alatt össze is dobtam ezt a minimál pohárkrémet, amely nagyon finom lett!

Vaníliás-zöldcitromos joghurthab


Hozzávalók:
- 2 zöldcitrom (esetemben 1 dl zöldcitromlé)
- 1 nagy doboz görög joghurt
- 7 ek porcukor
- 2,5 dl habtejszín
- 1 tk vanílíakivonat
Elkészítés:
Egy nagy tálba öntjük a zöldcitromlevet (belereszeljük a zöldcitrom levét, és belekockázzuk a húsát). Hozzáadjuk a porcukrot és a vaníliakivonatot. Mehet bele a joghurt is.
Habbá verjük a tejszínt, és óvatosan hozzáforgatjuk a krémhez.
És ennyi, készen vagyunk, poharakba mérjük a joghurthabot, egy éjszakára mehet a hűtőbe, másnap pedig boldog mosollyal arcunkon kanalazzuk a finomságot. Egyszerű, de nagyszerű desszert!


Jó étvágyat!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése