2015. április 23., csütörtök

Zabpelyhes bundás alma



Ismét megtréfált a spájzom, úgy elbújt benne néhány alma, hogy már csak akkor bukkantam rájuk, amikor már az utolsókat járták. Nagyon sürgősen ki kellett találnom valamit, de mivel kivételesen nem volt sok kedvem kreatívkodni a konyhában, ezért csak valami pár perc alatt elkészíthető finomság jöhetett szóba. A bundás almára esett a választásom, de nem lennék én, ha megelégedtem volna a sima változattal, nekem valami extra kellett! Szerencsére eszembe jutott, hogy a Nők Lapja Konyhában láttam egy jó kis receptet a témában, gyorsan elő is kerestem. Tényleg pár perc alatt készen van, nagyon finom és még egészséges is!


Zabpelyhes bundás alma

Hozzávalók:
- 3 alma
- 3 tojás
- 3 ek barna cukor
- 2 tk őrölt fahéj
- zabpehely (amennyit az almadarabok felvesznek)
Elkészítés:
Az almákat megmossuk, meghámozzuk, felkarikázzuk, a magházat eltávolítjuk. 
Egy kisebb tálban felverjük a tojást a cukorral és a fahéjjal. 
Egy másik tálba tesszük a zabpelyhet (ha nagyobb szemű, kézzel vagy géppel törjük kisebbre.
És a lényegi résszel meg is volnánk, már csak annyi a dolgunk, hogy az almakarikákat belemártogatjuk a tojásos elegybe, aztán a zabpehelybe, majd sütőpapírral borított tepsire sorakoztatjuk őket. Már tolhatjuk is be a 180 fokra előmelegített sütőbe, ahol kb. 15 perc alatt készre sütjük (tűpróba!).  Egyszerűen nagyszerű nassolni való!

Jó étvágyat!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése