2015. május 3., vasárnap

Banános tiramisuturmix






Tegnap este kíváncsian lapoztam végig a zsírúj Kifőztük-et, és azonnal kiszúrtam magamnak a banános tiramisuturmix receptjét, el is raktároztam a buksimban, hogy ezt biztosan el fogom készíteni. Sokkal előbb sikerült, mint gondoltam. A reggeli hűtőpakolás közben konstatáltam, hogy egy nagy doboz joghurt tegnap járt le, és már megint sikerült elfeledkeznem egy fürt banánról, mindkettővel nagyon sürgősen kellett kezdeni valamit. Azonnal eszembe jutott a turmix ötlete, már kerestem is elő a receptet, percek alatt elkészült a turmixgépben, és máris múltidővé tehettem ezt a finomságot. Egyszerű, gyors és mennyei nasi!

Banános tiramisuturmix

Hozzávalók:

5 dl tej
- 2 tk instant kávé
- 4 dl natúr joghurt
- 4 banán
- 4 babapiskóta
- 2 tk vaníliakivonat
- 2 ek méz
Elkészítés:
Előkapjuk a turmixgépünket, belekarikázzuk a banánt, a darabokra tört babapiskótákat, a kávét, a tejet, a joghurtot, a vaníliakivonatot és a mézet. Elindítjuk a turmixgépet, megvárjuk, amíg elkészül az elegy, és már fogyaszthatjuk is ezt az egyszerű, de mégis különleges finomságot!

Jó étvágyat!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése